Program treningowy na lato

Lato zbliża się wielkimi krokami, a Ty obawiasz się, że znowu będziesz się wstydziła pokazać na plaży? Jeśli tak, to najwyższa pora, byś wyznaczyła sobie jasne cele i rozpisała plan treningowy na lato. Nie zasłaniaj się wymówkami i nie próbuj się tłumaczyć brakiem czasu. Z pewnością możesz zorganizować swój codzienny grafik tak, by wygospodarować chociaż trzy godziny tygodniowo na uprawianie sportu.

 
ćwicząca kobieta

Kilka pomysłów dla Ciebie

Zastanawiasz się, jaką aktywność fizyczną wybrać? A może uważasz, że nie ma sportu dla Ciebie? Jeśli tak, to podpowiadamy kilka pomysłów na wakacyjne treningi.

  • Taniec – nauka kubańskiej salsy, hiszpańskiego pasodoble czy amerykańskiego quickstepa nie tylko pomogą Ci poprawić formę, ale i poczuć się lepiej we własnym ciele.
  • Street workout – to trening siłowy w przestrzeni miejskiej dla osób znudzonych siłownią i lubiących spędzać czas na świeżym powietrzu.
  • Jazda konna – gwarantuje wyćwiczone uda i pośladki, to idealny sport dla miłośników koni i podmiejskich wycieczek.
  • Nurkowanie – jeśli świetnie czujesz się w wodzie i masz już dosyć godzin spędzanych na basenie, to nurkowanie dostarczy Ci niezapomnianych wrażeń.
  • Sporty walki – to coś więcej niż sport, regularne zajęcia dadzą Ci poczucie bezpieczeństwa i podniosą Twoją samoocenę.
  • Wspinaczka – jeśli chcesz zdobywać górskie szczyty, to dobrym początkiem będą lekcje na miejskiej ściance wspinaczkowej.

Dobre przygotowanie to podstawa

Swoją przygodę ze sportem warto zacząć od zapoznania się z jego charakterystyką, a także wskazaniami i przeciwskazaniami do jego uprawiania. Spróbuj zasięgnąć języka u kogoś, kto już uprawia daną aktywność albo zapisz się na zajęcia do licencjonowanego trenera. Dla dobrego przygotowania niezbędne będzie zaopatrzenie się w profesjonalny sprzęt i strój. Byś mogła czuć się w pełni komfortowo podczas zajęć, pamiętaj o odpowiednim nawadnianiu organizmu i używaniu efektywnego antyperspierantu. Z pewnością pomoże Ci Etiaxil, który blokuje wydzielanie potu i powstawanie przykrego zapachu. Wówczas nie pozostaje Ci nic innego, jak wcielić swój plan treningowy w życie i osiągnąć wyznaczone cele.